donderdag 5 september 2013

Domoor


Ik kocht hem voor een lief baby'tje.
Hetzelfde baby'tje waarvoor ik dit dekentje haakte.

Ik vind het een fantastisch ontwerp!
Waren mijn kids nog jonger,
ze kregen er elk één.



Ik bestelde hem via een webshop
en moest eindeloos lang wachten
op de levering.

I was not amused!

Ze stuurden me 2 tijdschriften mee
(als troostprijs?).


Ik had ze echter al in huis.
Dus als ik er iemand blij mee kan maken, 
geef maar een gil...
Of ruilen voor een ander tijdschrift of zo
lijkt me ook wel leuk!

Ik hoor het wel!




2 opmerkingen:

  1. Ik heb wel interesse. En wil je wel een ander blad ervoor in de plaats sturen. Ik hoor het wel als je met mij wil ruilen. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja die beker met enorme oren blijft zooooo cool! Hopelijk kun je iemand blij maken met e tijdschriften.

    BeantwoordenVerwijderen